Yaya Benim bebeyim 9+1karnimda öldu kurtaj oldum.wimdi yine hamileyim cok korkuyorum.benim gibi bebeyi olubde sonra ikinci kes kucagina alan oldumu
Mlkrfk Yaya bende 8 haftalıkken kaybetmiştim gelişimi olmamış dendi şu an ikinciye hamileyim çok şükür 27 haftalık olduk. Ama pıhtılaşma sorunu olduğu için iğne kullanıyorum en başından beri
fethiyeli48-48 Yaya bende8-3 de kaybettim kuzum şimdi tekrar gebeyim 5-1 haftalık corasprin kullanıyorum
Elffnur Yaya suan bende senin gbiyim korku endişe hepsi var daha kalp atışlarnı duymadk doktor bidahaki haftaya gel dedi sürekli aklmda o korku
alimerve Yaya olmaz olur mu canım Rabbim sana tekrar nasip etmis ilki melek oldu gitti bu yavrunu kucağına alırsın Allah’ın izniyle ♥️😍
Smanrsmsk61 Mlkrfk bende aynı durumu 9 haftalıkken yaşadım kürtaj oldum şimdi 15 haftalığım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah benimde korkum var tabi ama herşey allahtan inşallah sağlık versin bebeklerimize
Mlkrfk Yaya ben düşükten hemen sonra yaptırmıştım hamile olduğumu öğrenir öğrenmez iğneye başladı doktor. Testi yaptırdığım da hamile değildim
Yaya Ben bu hamileliyimde 5 haftasinda kan testi verdim pihtilasma olmub olmadini anlamak icin ama doktor normal dedi
Yaya Mlkrfk test yatirdiginda pihtilasma oldugu cikti?ben hamile kaldiktan sonra yapirdim 5 haftalikken.bi wey cikmadi.deyerler normal dedi doktor.acaba bi de zaman yaptirsam wimdi 8 haftalik hamile olmaliyim qaliba.
Mlkrfk Yaya eğer çıkmadıysa değerler normalse çıkmaz benim bir mutantım normal değer değildi şu an o yüzden iğne kullanıyorum
Rabiiakaradas Yaya bende 2 aylıktı kürtaj oldugumda tekrar hamileyim 14 haftalığız cokta sağlıklıyız hiç korkma canım