
iyi akşamlar kızlar çatlatma iğnesinin 15.günü bugün normal kaset test yaptım bi 10 dk sonra böyle bi çizgi çıktı tam t çizgisinin altında değil sanki bi de 10 dk bekledim diye mi böyle oldu acaba yoksa test mi bozuk adetimede 2 gün var daha bu testi yaptıktan 1 saat sonra kahverengi bi leke geldi kendi kendime inşallah yerleşme kanamasıdır test doğrudur diye düşünüyorum ama bilmiyorum