ElaNur01 Doğum ne zaman doktorunuzla konuştunuz mu sezaryen olacaklar ? Ben daha sormadım ama uygulamada mayısın 27 görünüyor 🤷♀️
Mlkrfk ElaNur01 bende 27 haftadayım doktorla daha hiç konuşmadık doğumu. Normal doğumu istemiyorum ya da epidural olarak düşünüyorum. Sezeryan olursam da spinal istiyorum hayırlısı 30. Hafta da kontrolüm var K oluşur mu doğum hakkında bilmiyorum
ElaNur01 Mayisbali hım benim enfeksiyon var diye dok dedi erken de olabilir bakalım ne zaman gelecek yavrucak