Bade1414 31+3 canım, amin hepimize inşallah 🙏🏼🌸 bez olarakta sleepy alıcam ama az paketlerden çünkü yarar mı yaramaz mı bilemiyorum stok yapmam duruma göre alınır onlar, şampuan losyon mustela alıcam, mamaya gerek duyarsak alırız diye düşündüm o yüzden almayacağım eğer sütüm gelmezse hipp combiotic düşünüyorum, ıslak mendil yenidoğan mustela aklıma gelenler bunlar 😊