HilalYlmz silivri anadolu hastanesinde bu hafta gunduze baslayan bora yalcinlara gitmenizi tavsiye ederim. dikkati ve detayciligi sayesinde bebegim 22. Haftada erken dogumdan kurtuldu. ben hastaneyi begenmiyorum sadece ama bora bey bebegimi kurtardiktan sonra ona devam etmeye basladim. aslinda takibim sislide yapiliyordu.