beybikos Neler yaptınız, bu süreci nasıl geçirdiniz. Kendimi zorlayarak tavuk ve balık yiyorum. Ama asla kırmızı et yiyemiyorum, her denediğimde ta içten öğürme geliyor. 😔
annelik16 beybikos illaki bu yiyecekleri tüketeceksiniz diye kendinizi zorlamayın zaten sevmeyerek yediğiniz hiç bir şeyin vücudunuza yararı yok 🌼 o vitaminleri başka besinlerden almaya çalışın
dilo2836 beybikos merhaba ben vejeteryanım hiç yiyemiyorum balık bile diyetisyen de baklagilleri yemek yada salata şeklinde kullanmam gerektiğini söyledi ayrıca balık yağı kullanıyorum
sternocleidomastoideus beybikos börülce , mercimek, kara buğday gibi protein değerleri yüksek besinler tüketmeye çalış en azından
beybikos dilo2836 himm doktorum bana da balık yağı verdi. D vitaminin çok düşük onu ek kullanıyorum et ten sanırım. Kaçıncı haftanizdasiniz
Huden beybikos canım ikinci hamileliğim ne et balık tavuk tüketmiyorum hiç bisıkıntı olmadı ilki 3 yaşında ve suan 32+4 hamileyim yiyemiyorsan zorlama ben zorlayınca öğürmek daha beter yapıyor