Zehra516 Kızlar bende birşey sorucam bende 15+1 haftalık hamileyim bugün kontrole gitmiştik bebek yüzüstü pozisyonundaydı ama doktor cinsiyetini erkek dedi sizce dogrumudur yoksa yuzustuyken gorulurmu🙃