15+5 olduk bugün. Ama benim nerdeyse 1 aydır hergün başım ağrıyo🥺 biara çoğaldı doktora gittim, emar çekildi bişey çıkmadı. Hamilelikte olabilir, parol veya minoset günde 3 taneye kadar içebilirsin dedi. Bende çokda ilaç içmek istemiyorum aslında ama bütün gün ağrımasıda çok sinirlerimi bozuyor😒 benim gibi olan, baş ağrısına başka yöntemler bulabilen var mı acaba ? 😟