iremibrahim 3 gündür göbeğim cok kötü yanıyor pul pul kırmızı oldu kasınmaktan maf oldum sanki uyuz oldum kaşınma neyde bu yanma ne acaba acile daha gidemedim eşim gelince gidicem basına gelen var mı