mercimeginanne hly_3001 çiğ ürün hariç herşeyi tüket azar azar kısma kendini. Tabi doktoruna da danış bunu
annelik16 hly_3001 doktor senden test istiycektir şeker kolestrol vb. için eğer her şey normal çıkarsa normal beslenebiliyosun ben midemin aldığı her şeyi yedim ama midemin kabul etmediği bişeyi de sırf sağlıklı diye tüketmeye zorlamadım
Arwen21 hly_3001 bu dönemde folik asit çok önemli canım bol bol onları tüket ıspanak bi öğününde olsun
hly_3001 Anladım tesekkur ederim , çikolata yiyesim geliyor cok sık kendime engel olmaya calisiyorum , kivaminda tukets sıkıntı degil o zaman ☺☺