Elif3425 Herkese merhaba ☀️ Bugün 9+2 olduk,ara ara kasık ağrım ve biraz batma hissi var kanamam yok sizce normal mi ?
co2041 Elif3425 8+5 bazen kasıklarım çatlayacak kadar ağrıyo sürekli kanamam var mı diye kontrol ediyorum çok şükür yok inşallah normal bi süreçtir
Saripapatyam1 Elif3425 normal canm bende 9 haftalık hamileyim bel kasık agrım hep oluyor batmalar da rahim büyüdüğü için oluyormuş kanama olmadığı sürece korkma Allah esirgesin bebişlerimizi 🥰