Minnos_42 Allah nasip ederse kızım olucak. Adını Alya koymak istiyoruz ama yanına bı isim daha olsa ne olurdu sizce fikirlerinizi bekliyorum🥰
Susam1 Minnos_42 Alya Duha, Alya Naz.. Ben naz ismini çok severim ama eşim begenmedi koymadık ama bence kız çocuklarına çok yakışıyor
Minnos_42 piremsesce teşekkürler ama hani sevmediginiz biri yüzünden isimden sogursunuz ya elif öyle bı isim benim için:)
Minnos_42 Boys_mama ben de tek isim istiyorum ama eşim ikinci de olsun diyince kırmak istemedim eğer güzel bı isim bulabilirsek olucak o da