Merhaba arkadaşlar, 10 gün önce eşim ani bir ameliyat geçirdi ince bağırsaktan 4 gün yoğun bakımda kaldı. Ben de 33. Haftadayım. Çok zor zamanlar geçirdik ama çok şükür evimize geldik 3 gün önce. Oh dedim herşey yoluna girdi şimdi sırada oğluşumun hazırlıklarını yapma zamanı. Dün kayınvalidem geldi evi temizledi ben de durmadım halı çırptım hamur yoğurdum. Fazla yormuşum galiba kendimi. Bugün lavaboya gittiğimde pembe bir kan geldi peçeye, eniştem Ankara’da kadın doğumcu ben Çanakkale’deyim. Aradım, magnezyum kullanıp dinlenmem gerektiğini söyledi ama yine de muayene olmaya git dedi, hemen doktora gittim bebek iyi ama dedi nst ye aldı ama biraz sancımın çıktığını söyledi ama benim kasıklarımda belimde bir ağrı yoktu, sonra doktorum vajinal muayene yaptı eliyle, canım acıdı eyvah dedim iyice tetiklenecek kanama, ben tabi ağlıcam nerdeyse ilk defa gebelikte o şekilde bi muayene oldum. Ebeye soruyorum doğum mu başladı diye yok birazdan bilgilendirir doktor seni dedi. Yeni de doğum iznine ayrılmıştım. Doktorum sen bu süreçte dinlenmek için izne ayrıldın sadece tuvalete ve yemeğe kalkacaksın,yatacaksın hiç kalkmadan dedi.
O kadar kızdım ki kendime herşey düzelmiş eşim iyi olmuşken bir de temizlik ev işi yüzünden nerdeyse erken doğum yapacaktım. O yüzden yormayın kendinizi, büyüklerimiz boşa demiyor, eğilme uzanma ağır kaldırma diye bir de strese sokmayın kendinizi. Siz anlamasanız bile sıkıntısı sonradan çıkıyor. Allah’a emanet olun, dikkatli olun hamişler.