Kızlar ben burda hep bebeğim iri sezaryen olabilir diyordum belki denk gelmişsinizdir. 37de gittiğimde 10 gün ilerdeydi gene 3450 grdı. Bugün 37+4 gittik haftası ile uyumlu çıktı 3200 gr karın çevresi de uyumlu çıktı. Ve inanın hayatımda hiçbir şeyi değiştirmedim yemek falan aynı yani. Doktor bazen böyle olabiliyor son haftalarda düzeliyor dedi. İnşallah böyle devam eder de Rabbimin izniyle sağlıklı bir normal doğum yaparım. Olmazsa da önemli olan sağlık 🌸