CitLemBik hemen hemen aynı şeyler gelmiş başımıza bebeğim iri değil şuan ama doktorum bana zor bi normal doğum olacağının sinyallerini verdi. Ben de sizin gibi düşünüyorum , diyelim ki kendime güvendim normal olsun dedim ya ben o sancıları çekerken iyice yorgun düşücem bebeğim gelmeyedebilir , sonuçta hemen doğacağının da garantisi yok. ben çektiğim sancıyla acıyla kalıp sezeryan a alınabilirim. Aklım bu geliyo