Samurtugba 9 aylık bebisi olan yada dis cikarma doneminde.tecrubeli olan anneler varmii luften bi yardim edin yemek yemiuo sadece uyuyo evet emiyo ama yeterli oldugunu dusunmuyorum ateside 36.7 36.3 o civarda sizce sutumyetermi