Kızlar 3 ay oldu korunmayı bırakalı ilk ay kimyasal gebelik geçirdim korktum doktora gitmedim ikinci ay 7 gün gecikme ile adet oldum üçüncü ay ise 4 gün süren adetim 2bucuk günde bitti pazartesi doktora gideceğim korkuyorum ne gibi tahliller testler yapılıyor bilgisi olan varmı?