mrsflowers Öğlenden sonra yaptığım testte silik çizgi gördüm kan verdim ve 9 çıkmış beta yani gebelik var mı 5 ve üstü gebelik diye biliyorum ama
Merveokan mrsflowers bnmde silik erken gebelik test sonucu 12 çıkmıştı evet var ama bunun 2 günde bir artışını takip etmek lazım ben 2000 bini görene kdr doktora gitmedim keseyi de girmek için o zamana kdr artışlar iyiydi cnm
Deryayurt mrsflowers evet gebelik var canim daha cok yeni iki gün sonra testi tekrarla iki kar artiyorsa saglıklı gebeliktir
Deryayurt mrsflowers döllenme yeni olmus belliki o yüzden silik canım icini ferah tut dua et insallah güzel haberler alırsın bende ilk 26 degerle ögrenmistim iki gün arayla kan verdim hep cok sükür saglıklı yükseldi
Busehas Ben 8 ile öğrenmiştim iki gün arayla artışına bakıldı şuan 17 haftalık olduk bile var gebelik hayırlı olsun😊
Beyzan mrsflowers benim 13 çıkmıştı adete bir kaç gün kala bana ebe filan gebe olmayabilirsin kimyasal olabilir dedi.Rsbbim nasip etti şimdi iki yaşında. Darısı senin sağ salim kucağına almana olsun inşallah 😍