Aysnctl Merhaba arkadaşlar. Baş ağrılarım dinmek bilmiyor migren olduğu için başıma enseme viks krem sürüyorum. Anca hafifletebiliyorum. Çoğu insan bana sürme zararlı dedi. Bilgisi olan varmi.?
Pinaryyim Aysnctl genelde agrılar için öneriyorlar ama bilemiyrm bende ona benzer bitkisel bir krem aldım hamileler kullanabliyormuş agrılarımı dindirdi mgrenim var benimde.
Kevser112 Aysnctl ensenize başınıza buz koymakta iyi gelir. Bu arada. ’ Parol flakon’ Serum şeklinde acil serviste takabilirler gerçekten rahatlatıyor ve sakıncası yok. Bir çay kaşığı çörek otunu çiğneyerek yutarsanız o da iyi bir ağrı kesici.
Aysnctl Kevser112 doktorumla knstm o da parol flakon dedi. Hap seklinde degilde serum seklindemi oluyor flakon dediği.?
Kevser112 Aysnctl evet aynen. Ara sıra benimde geçmeyen baş ağrılarım oluyor küçük bir serum o ve gerçekten iyi geliyor
Sanemiko Aysnctl merhaba cnm. Ben doktoruma sordum kullanabılırsın dedi. Sırt, bel ağrılarım oluyordu. Sürebılırsın dedi bana.
Aysnctl Sanemiko doktoruma yazdim bugun viks kullanmimmi die evet demis kontrole gittigimde detayli konusucam bakalim.