glnzem bugün ilk muayene için Umut Hanım’a gittim. Çok çok tatlı bi hanımdı, kesinlikle tavsiye ederim. Çok sakin bi ses tonu var her şeyi çok güzel ayrıntılı açıkladı. Ben çok memnun kaldım, kendisinde devam etmeyi düşünüyorum :) Hastane personeli de çok güzel ilgilendi