Hyl Kızlar 6 aylık ikizlere hamıleyım süreklı sir yapıyordum artık egılemedıgım için kuaförde yaptrdım ama 3 gündür kaşıntıdan duramıyorumnnenyapabılırım öneriniz varmı doktoruma soyleyemıyorum korkudan kızacagı için 🤦🏼♀️
Mlsh Berrin kil koklerini yakar o kur, daha cok zarar vermesin zaten hassas bir donem ve kasintidan iyice zarar gormustur. Bence doktorun kizmasi degil senin iyilesmen onemli, sen sor mutlaka. Bir ilac krem vb. Tavsiye edecektir Hyl
Cigdemsrc Hyl merhabalar ben kuaförüm kesinlikle saçma sapan kürler yapıp kullanma vajinana ağda üst üste sürüldüğü için tahriş olmuştur bepanthol kullanmanı tavsiye ederim çok içlere sürmeden o çok iyi geliyor. Geçmiş olsun
Berrin Mlsh bende yapıyorum onu canım sirimi kendim yapıyorum sonrasında sürüyorum kik dönmesi bile olusmuyo tertemiz pürüzsüz bırakıyo
deletedmom63 Cigdemsrc canım ben ağda yaparken çok zorlanıyorum çok acı çekiyorum bu acıyı hafifletmek için napabilirim 😔
Minikanne06 ezgikara5342 bişey sorabilir miyim vajinaya hangi ağdayı kullanıyorsun.. venim kullandigim ağda 1 seferde almıyor ve 2 saate anca bitiyor... Sizin kullandığın ağda hangisi acaba söyler misiniz ve ağda öncesi veya sonrası bişey uyguluyor musunuz
Anne3434_ Minikanne06 pudra sürerseniz rahat oluyor çok tahriş etmiyor benim de vücudum çok hassas o yüzden her yerime ağdadan önce pudra sürüyorum
Berrin Minikanne06 evet canım ben sır yaptıktan sonra sürüyorum yumuşacık oluyo kıl dönmesinide önlüyo
muhteriz Berrin bu uygulamayı yapmaya devam ettiğinizden beri tüylerinizde azalma veya incelme gözlemlediniz mi?