Kızlar bugün dr muayenem vardı doğumuma iki ay var gerçi bende kronik anal fissür var bunu doktoruma söyledim riske atamam doğumda yırtılma olur zorunlu sezaryen dedi ben hep hayırlısını istemiştim sağlıkla kavuşalım da doğum şekli önemli değil umarım sezaryen korkutulduğu gibi zor değildir