Sineee bende 2 li tarama yaptırmak istememiştim doktorum sadece ense kalinligi ve burun kemigine bakalım ddi sadece onlara baktirdim aralık ayında gittiğimiz hastane de o zaman 180 tl di ücreti. ben sonra 3lu taramayı bi devlet hastanesinde yaptırdım sonuçları kendi doktoruna götürdüm bi sorun olmadığını ama detaylı ultrasona girmem gerektiğini söyledi 21 haftada ona girdim 350 tl di ücreti şükürler olsun ki doktor bir sorun yok ddi ❤ bende ne olursa olsun o benim evlâdım demiştim