turkan-4 korkma bence, dediğim gibi çok ayakta durmaktan ve eğilmekten oluyor genelde. Bende hiç yerinde durmayan temizlik çok yapan birisiyim doktorum çok yorma kendini dedikçe ev bana kirli geliyordu hep iş yapıyordum. Bel ağrısı çok çektim bende geceler uyutmuyordu bazende. Şuan 20 hafta olduk bazen de otururken ağrıyor