Esr_a Ben 7+1 hamileyim adet sancısı gibi ağrım vardı kayboldu yada çok hafif bi sıkıntı mı var diye düşünmekten kendimi alamıyorum 😔
Rana-10 Esr_a benimki de 8+3de belirtiler kayboldu bikaç gün sonra geri geldi zaten abartılı bi belirtim yok hafif mide bulantısı var şuan 9+3üz yani bazen gidip gelebiliyormuş merak etmeyin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🌸