Duygutorun hastaneyi ararsanız ücretler hakkında muhtemelen bilgilendireceklerdir. Doğum ücreti de hastane ücreti de bana çok geldi açıkçası. Ben dedemanda Aslı Vural Sesver’e gidiyorum. Özel bir klinik. Muayene ücreti 300 TL ama her gittiğimde 3D ve 4D olarak bebeği inceliyor. Önce kendi ölçümlerini yapıyor sonra bizim bebeğimizi görebilmemiz için zaman tanıyor, yüzünü gösterene kadar uğraşıyor. Hatta muayene esnasında bebeğin güzel pozlarını ve videolarını çekip mail olarak gönderiyor. Yaşamda gittiğiniz doktor ne denli ilgileniyor bilemem ama hastane bünyesinde her bir hastaya ayrılan süre taş çatlasın 15 dakika oluyor. O kadar para niye veresiniz ki ?