zumrasongul bnmde Bi ara öyle oldu snra normale döndü. Bugün gittim tekrar 1 hafta geri kalmış. Bol bol ceviz, ekmeğe tereyağ bal sür, kaşar, kısır, mercimek köftesi, bulgur pilavı ye dedi doktor. Anne yorgun olunca bebeğe giden kan akışı azalıyor belki de o yüzden zayıf kalmıştır artık ev işi yapma sadece yat dinlen dedi. Arada böyle ileri ya da geri olması normalmiş zaten. Hemen strese girmeyin sizde Allahın izniyle snraki hafta iyi olur bebişlerimiz İnş 🤗 bnde bugün 34+5im