Ogrtmenhnm 23 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini niyeyse çok aşağıda hissediyrm göbeğinin baya altında kasıklarda sizce neden ? Bu haftalarda göbek hizasında falan hissetmeniz gerekmiyor mu?
dorugunannesi34 Ogrtmenhnm bende 23 haftalığım heryerde hissediyorum göbek hizasında kasıkta ayakları özellikle kasığımda olunca ayrı hissediyorum normal bence bu haftalar canım
birprensesvebirprensannesi Ogrtmenhnm Hayır canım normal 21. Haftamdayım benimde öyle ve rahim tam olarak yukarı çıkmadığından bu zamanlarda aşağıda hissedilir
annelik16 Ogrtmenhnm 26.haftamdayım hala aşağıda hiç çıkıcak gibi de değil baya da baskı yapıyo orayı sevdi orda kaldı sanırım canı sağolsun 😄
momsboys Ogrtmenhnm bendede öyle canım bende 23 haftalıgım en fazla göbek deliği hizamda hissediyorum genelde hep asagıda
glnzem Ogrtmenhnm 25+6 Dayım mübarek her yerde dolaşıyor 😂 kasıkta göbekte mide tarafında karnımda sağ boşlukta sol boşlukta canı nereye isterse o tarafa geçiyor 😊😊
AycanAycan19 glnzem ayniyiz bnde ayni sekilde en cokta sag tarafimdaaa hissediyorum bel agriniz varmi ac3ba bnm 2 gündür felaket