anneebrulice Sezeryan olmuş anneler 7 gün önce sezeryan oldum ama ayaklarımın sisi hala inmedi sizinki ne zaman indi ve ne zaman kilo vermeye basladiniz
MeliSeliMelih anneebrulice lohusayı da atlat canım yavaş yavaş gdicek merak etme uykusuzda kalıosun şu sıralar haliyle vücut dinlenmeye başladıkça şişlikler inmeye başlar hayırlı olsun güle güle büyüt 🌸👶🏻
RuzgarinAnnesi35 anneebrulice suanlik ayniyim canim gobek yavas yavas gidiyo ben gitmesini istemiyorum ya ya onceden zayiftim suanki kilomu seviyorumm 😂😂😂
anneebrulice RuzgarinAnnesi35 benimde kilom duruyor sadece bebek kadar gitmiş korse taktım bugün inşallah ise yarar
RuzgarinAnnesi35 anneebrulice gider gider canm bnm dikislerim daha yeni korse takamiyom lastikli esofman faln giyom toplasin
anneebrulice RuzgarinAnnesi35 benim normalde migrenim var korkudan kahve falan ne varsa götürdüm hastaneye ama hiç ağrımadi çok şükür ameliyatta kafasini oynatanlarin başı çok agriyormus