Fatmakba canım birçok arkadaşımdan ve buradan duyduklarımla ben beşikli takım almadım anne yanı aldım odasına da şifonyer ve dolap aldım.anne yanında yatırıp 9 10 aylık olunca belki direk Montessori karyola ile odasına geçireceğim.
Lohusa takımı , yazılı süslü hastane çıkışları hiç bana göre değil.3 4 tane lcw den e bebekten falan 5li 6lı takımlardan aldım herzaman giyeceği.kendşme de bi tane gecelik bitane önden düğmeli pijama takımı aldım.lcw ve trendyoldan.
H&m den çıtçıtlı body ve alt setlerinden aldım.çok güzeller, çok fazla kıyafet almadım doğsun boyuna kilosuna göre alırım
Gerisi normal bebek ihtiyaçları işte şampuanı, küveti falan.35 bitecek bizimde