MucizemE Gün içerisinde de sert ama akşamları taş gibi oluyor nefes alırken sağa sola dönerken rahatsız oluyorum doktorum bebek makat pozisyonunda olduğu İçin de oluyor dedi geçiştirdi ne yapsam bu sertlik biraz olsun beni hafifletir
Esrelf MucizemE canım bebeğin sertleşmesi değilse eğer kasılman olabilir. Nst çekildi mi hiç sen böyleyken? Bol su iç ,yorulma, ayakta kalma uzan.
Gudigudi Benim de karnim cok yuruyunce ayakta kalinca tas gibi oluyor. Ama nefes alamama bende de var ozellikle geceleri. Daraliyorum sanki.. Sag kaburgamda batma da var genel olarak. 31+2yiz :/
MucizemE Esrelf nts hiç çekilmedi ama kasılma gibi geliyor bana da perşembe randevum var diyeceğim nts ye soksun bende şüphelenmeye başladım su da çok tüketiyorum
Esrelf MucizemE canım ama bu kasılma varken girmen gerekiyor. Sen rahatken girince zaten sancı çıkmıyor nst de. günde 10 defadan fazla olursa gel nst bakalım demişti doktorum.
MucizemE Esrelf doktorum da bugün sat beşe kadar hareketine bak eğer sıkıntı olursa gel dedi bende bir iki saat daha bekleyip gdiicem
MucizemE [bilinmeyen] akşam gircem nts çektircem şuan şertlik yok oynamaya başladı ama akşam olursa hemen. Gidicem
MucizemE [bilinmeyen] 🙏🏾 Sorma ya sıkıntı yaptım başım çatlıyor şuan zor valla sağ Salim kucağımıza alalım hepimiz yavrularımızı
BurcinC Benimde öyle oluyor arada 🤷🏼♀️ Doktorum sık yemek ye ama tıka basa doyma dedi ondan kaynaklanabilir dedi :) genelde yorulduğumda filan oluyor iki üç hafta önce DHA çoktu ama şimdi geçti gibi benim çok nadir oluyor. Bebek büyüyor kendine yer açıyor ondan da olabilir