BegumIscanTunc https://imgyukle.com/i/LwXmcj Arkadaşlar bu bebek arabasindan alan varmı ? Hatta alıpta kullanmaya başlayan varmı? Nasıl önerir misiniz?
Mlkrfk BegumIscanTunc ben yeni aldım bu markayı almak için gittim ama bagi markayı aldım çok güzel tavsiye ederim. Satış temsiLcisi joie nin ger modelini tavsiye etmem dedi sadece bir modelini önerdi oda bı değildi sanırım bu markanın büyük çoğunluğu tek yönmüş galiba
Mlkrfk BegumIscanTunc birde bebek arabasını görerek inceleyerek almak çok daha iyi bence internet sitesinden almayın. İnceleyip görünce aradaki farkları daha net anlayabiliyorsunuz bir sürü model inceledim tek tek baktım hepsinin özelliklerine sürüşüne ağırlığına hafifliğine nasıl katlandığına vs. Bunlsr çok önemli
Kubrabulut BegumIscanTunc bende mağaza görevlisinin önerisi ile bundan aldım. Bir kaç bebek arabasını açıp kapatmayı denedikten sonra bunun çok pratik olduğunu görerek aldım. Katlanması açılması çok pratik. Ama diğer arkadaşların da dediği gibi tek yönlü. Puset bölümünü taktığınızda sadece size dönük olarak durabiliyor. E bu da bana kalırsa normal. Puseti zaten küçükken kullanacağız, e o sırada da yüzü bana dönük olsun ben görebileyim isterim. O yüzden ben tek taraflı olmasını sorun etmedim. Bebeğim henüz doğmadığı için kullanamadım ama bana kalırsa fiyat performans açısından gayet güzel 👍🏼
Sibelezgi BegumIscanTunc ben aldim fakat kullanmadim sadece alirken denedim manevrasi filan guzeldi agir bi.model onun harici baska bi olumsuz yonu oldugunu soyleyemem
BegumIscanTunc Mlkrfk düzen magazada baktım ama remini çekmemiştim duruş ve görünüş olarak güzel duruyor ama kullanis olarak nasıl emin olamadım kararsizda kaldım açıkçası
gzmblky Joie Extoura Travel Sistem bebek arabasını aldım henüz kullanamadım daha doğum olmadığı için ama hem çift yönlü hemde bana kullanım açısından kolay geldi fiyat olarakta uygun puseti direk üzerine koyulduğu için çok pratik açıp kapamakta çok kolay ayrı ayrı olmasını istiyordum bunu görünce vazgeçtim 🙏🏼
Serrax Ben de bundan aldım,henüz kullanmadım ama mağazada diğerlerini de bunu da denedim ve manevrası falan çok iyi. Tekerlekleri sağlam duruyor. Koyu bej rengini aldık.puseti biraz derin o yüzden puset minderi aldım ilk günler için.
Mhr13 BegumIscanTunc bende litetrax 3 aldım. 3 tekerliklisi. Bana daha kullanışlı ve pratik geldi. Henüz kullanmadım ama açtım lurdum evde bayıldım ve kullananlarda çok memnun hem çevremde hem araştırmalarda