Ddrykp canım 10 hafta ve üzerine veriyorlar bebek o zaman belli oluyor ama bana verdiklerinde sanki uzaydan çekim yaptılar hiçbir şey net değildi . Özele gittim onların ki hem net hem çocuğu gösteriyorlar yani nerde olduğunu kimse gebe kaldığı için ultrason dan anlayacak değil dimi valla zerre devletten memnun kalmadım