tgba22 hiç ama hiç abartıca ve takıntı değil. Ben o zaman da her seferinde gittim doktora tedaviler uygulandı ama rabbim bu kadsr ömür nasip etmiş. Ama ben en azında elimden geleni yaptım diyebiliyorum. 17 hafta boyunca nerdeyse her hafta hastahenedeydim. Benim ilk gittiğim doktorda çok ilgili değildi falan o hastahnee bu hastahne senin en son şu an ki doktorumu bulmuştum o kadar ilgilendi ama malesef olmadı. O yüzden doktor doktor gezmenizde bana soruyorsunuz hiç ama hiç gariplik yok. Bunun acısı bambaşka çünkü. Ama siizn anlattığınız bana enfeksiyon gibi geldi bir idrar tahlili hatta idrar kültürü bile yaptırabilirsiniz