Filiz16 Normal Doğuma endeksliyken sezeryan olucağımı öğrendim 11.06.2018 pazartesi kızımızı kucağımıza alıcaz Allah’ın izni ile insallah herseyın hayırlısı 😇
Filiz16 Gudigudi kanala girmedi halbuki erken Doğum riskim vardı progestanla zor duruyorduk aşağıya baskı yapıyordu bu haftaya kadar normal deniliyordu bugün sezeryan olucağımı öğrendim ..
Aysegulunlu Bende 40+1 im pazartesi yatisim olucak suni sanci denencek olmazsa sezeryan sagsalim alırız insallah evlatlarımızı ☺️☺️