SevincGancali Merhabalar, anne adayları. 5 haftalık hamileyim elhamdülilah. Aşırı uykum var. Bütün gün uyumak istiyorum. Bir işe başlıyorum ama sonlandıramıyorum. Fikrim her zaman yatmakda. Sizde de böyle oluyirmu? Geçer mi bu hal?
BetulDuru12 SevincGancali Benim ikinci gebeliğim ikisindede ilk haftalar bende aşırı çok uykum oluyordu gece gündüz uyumak istiyordum normal canım kiminde geçiyor kiminde geçmiyor belli olmuyor yani bazılarındada son haftalarında uyumağı isteği artıyor çook doğal bir süreç hepsi
Aysobaciniz SevincGancali bende öyleyim genel gebelerde olan bir durum bu keyfini çıkarın bişey olmaz 😂🙏🏻