Ozlemilhan40 36 haftalık hamileyim bugün hastaneye gittim 2 buçuk kilo dedi bebek biraz küçük dedi ne demek yani üzülüyorum
MasalAlparslanMom Ozlemilhan40 bizimkide bugün 34. Haftada 2400e 1 hafta önde dediğine göre ortalama ölçüler işte. Bu doktorlar niye böyle moral bozarki. Bence takılma. Zaten son 1 ay da haftalık 250 gr alıyorlarmış
YagmurAnnesi Ozlemilhan40 Allah'in izniyle 40. Haftaya kadar 500 gr daha alsa 3 kilo yapiyor canim. Bu da az bir kilo degil. Sen canini sıkma çok fazla kilolu olan bebekte iyi degil 😊 36. Haftada en dusuk 2300 gram civari oluyor. Normal denilebilecek kilo 2800 gram civari internette de ama takilma o kadar. Bizde 2700 civariyiz. Kimsenin bebegi ile de kiyaslama kendini.
Suzan Ozlemilhan40 benimki de 2250 gr kilosu az çelimsiz biraz ama önemli değil dedi. Mühim olan sağlık probleminin olmamasıymış hiç Canımızı sıkmayalım o yüzden :)
Ozlemilhan40 MasalAlparslanMom bilmiyorum ki biraz küçük dedi anlamıyorum bnde acaba ben miyim sadece
Ozlemilhan40 YagmurAnnesi kıyaslamıyorum ama işte insanın morali bozuluyor ister istemez ama sağlıklı olsun başka birşey istemem
YagmurAnnesi Ozlemilhan40 Allahim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin insallah canim. Kaşar peynir, muz, yogurt, süt, ceviz, badem bunlar bebişe kilo aldiriyor yine de aklinda bulunsun 😊 Ozellikle muz ve kasar peynir
Ozlemilhan40 Suzan kilo her türlü alır doğduktan sonrada küçük demesi birazcık moralimi bozdu oda düzelir allahın izniyle inşllah
Sema99 Ozlemilhan40 bebeğin ufak tefek Canım benim de öle ufak tefek çıtı pıtı yani bnm bebeğim ufak tefek kilosu 2200 gr iki tane bebeğim ufak tefek çıtı pıtı doğdular normal doğum ile şimdi maşallahları var ufak die endişe etme asla
FeriDEniz Ozlemilhan40 ultrasonda yanılma payı olduğunu biliyorsun değil mi? 🙂 onu da göz önünde bulundurarak Çan’ını sıkma derim. Biraz da süt ve süt ürünlerini fazla tüketirsen o azıcık fark da kapanır diye düşünüyorum.
Dimplesgirll CAnım bence kilosu gayet normal bu doktorlar da bazen sinir bozucu oluyor ne dediğini bilmiyor bana da 36 da 3285 diyet yap dedi hayır neye göre yorum yapıyorlar anlamıyorum bazen erken doğuyor bazen 42 ye kadar bekliyor insanın moralini bozuyorlar
Ozlemilhan40 Dimplesgirll yani bende anlamıyorum zaten ilk erkek dediler sonra kiz şimdi ise küçük diyorlar vallaha anlamıyorum beni mi buluyor hep 🙂🙂
Yasinoznur Ozlemilhan40 canm benim de2580dedi doktorum gayet iyi dedi şuan 36+5kc oldu biliyorum fazla takıntı yapma tatlım bisy olmaz dünyaya geldimi kilo alıyorlar ztn😌😘
Ozlemilhan40 Yasinoznur aynn bnde artık öyle düşünüyorum hayırlısı ile gelsinler bütün bebislerimiz🤰🤰😍