Bugün doktoruma kalp atışını duymak için gittik, muane edemedii doktor, keseyi bile görmedi alttan bakmam lazım dedi izin vermedim, bol idrara sıkışık olup pazartesi gel dedi.
Anlamadığım şu 8 haftalık bebeği nasıl göremiyor daha önce kesesini gördü şimdi niye göremiyorum diyor. Kafam çok karıştı açıkçası endişeleniyorum.
Böyle olanınız varmıydı