Kızlar geçen Cumartesi sabahı çatlatma iğnesi vuruldum. Tuvalette gittiğimde dünden beri bir iki kez açık pembe kahve gibi lekenmem geldi. Bugün iğnemi vurulalı 1 hafta oluyor. Umutlanmak istemiyorum ama acaba yerleşme kanaması mı diye düşünüyorum.Ç.iğnesinden sonra bu kadar erken lekenme ve adet olabilir mi?