Damlaca Arkadaşlar 8 haftalık ikiz bebeklerime hamileyim ama inanın tokluk hissini yaşamadım 2 haftadır her ne kadar yesemde tokluk hissi oluşmuyo ve bir saat geçmeden kriz şeklinde açlık bastırıyo buda beni zor duruma sokuyo halsizleşiyorum aranızda aynı durumu yaşayan var mı :(
MasalAlparslanMom Damlaca folik asidinde etkisi var onda. 8. Haftaya 4,5 kat fark atsamda yaşadım bende. Hep bi midede kıyılma hissi 🤦🏻♀️
Sblcskn Damlaca ben 34.haftamdayim ben de ikizlere hamileyim sabah uyandığımda sanki günlerdir ac kalmışım gibi oluyo kahvaltı yapıyorum 1 saat sonra yine midem kaziniyo ne yicegimi şaşırıyorum meyve filan da kesmiyo.
Minigininannesi Damlaca belli bi süre olup geçiyor Allah yardımcınız olsun en azından bende öyle oldu bi süre bende yaşadım
Dk16 Damlaca bende de aynı durum var :( bir de karnımın açılmasına rağmen ne yesem diye düşünüyorum canım çekmiyor birşey ama çok acıkıyorum tutamıyorum kendimi içim hep bayık :(
Damlaca MasalAlparslanMom Elevit multivitamin kullanııyorum bende ona bağlıyorum ama artık ağlama derecesine geldim sanırım psikolojimi bozdu bu doymama hissi:)
Ss1 Damlaca canım elevit domuz jelatini olduğu söyleniyordu yapan ilaç firması da kabul etmiş bilgijn olsun
CansuAhmetalkol Bende 11 haftalık hamileyim ve aynı sizin gibiyim. Hep açım hep yemek yemek istiyorum geceleri karın açlığı ağrısıyla 2 kere uyanıyorum ve yiyorum 😔😔 çok kilo alıcam diye korkuyorum ama kendimi engelleyemiyorum