Kizlarr ikinci gebeligim oncelikle saglikli ve hayirli evlat olmasini diliyoruz sonrada bi oglumuz var kizimiz olsun cok istedik 12. Haftada doktorumuz kiz dedi bugun 14+6 da yine kiz dedi ben israrla inanamayinca bu kucuk dudak bu buuuk dudak dedi yuzde birmilyon kiz dedi😂😂😂millet bizimki degistikce hala acabami diyorum dogana kadar inanamicam sanirim😁