Aygokyuzu 😲😲 12 gibi kalkıyorum da ne demek yazık günah o bebeğe sabah 9 en geç 10 gibi kahvaltınızı etmiş olmalısınız ve her 3 saatte bi bişeyler yemelisiniz tıka basa diil tabi ama öğle yemegiydi meyve ne bilim tüketin öyle
Benim tanıdığım yine az yemek yedi çok uzun süre aç kaldı elinde ultrason kağıdı var bebek baş parmağını emiyodu