Gamze-34 Kızlar kusıra bakmayın rahatsz edıorm ama şu 3 gundur moralım bozuk hamılelıgım boyunca elenatal 1 kullandım hergun 14 hfta 4 gunluk folat değerim kanda 22,85 çıkmış doktorda devam dıo ya acaba gunde yarısını mı ıçsem acaba
Yanki Gamze-34 merhaba canım, ben 26+6 haftalığım hamileliğimi öğrendiğimizden beri aralıksız içiyorum sorun olmadı çok şükür
momsboys Gamze-34 elenatal 1 bir dönem kullandım ama bana bulantı yaptı bıraktım folidoce kullandım 13. haftaya kadar sonra vinelac basladık multivitamin 18. haftamdada osteocare kalsiyum magnezyum basladı
Gamze-34 Yanki hamılelıgı öğrendıgınden berı mı elenatal 1 kullanıorsun ya bende memunum ılaçtan ama folat yuksek çıkmış acaba yarısını mı ıçsem dedım doktor da devam dıyor sureklı
Yanki Gamze-34 evet canım 5 haftalıkken öğrendim öncesinde sadece folik asit içiyordum onu kesmişti sonra direkt elenatal başlatmıştı. Geçmiş olsun 🌺
Yanki Gamze-34 folik asit yüksekliğinin bebeğe zararı var mı bilemiyorum canım ama olsaydı Allah korusun doktorun zaten bırakmanı isterdi 🤷♀️
Gamze-34 Yanki bazıları dıo ya yuksek folık asıt değeri otızım rıskını tetıklıor dıe benı kardesım de otızım çok zor bır surecteyım çok korkarak denedım bebegımı korkuorm maalesef ınş ıyıdur bebegım allah benı tekrar sınamaz ınş
Yanki Gamze-34 anladım canım Allah şifa versin kardeşine 🙏 istersen sıkıntı yapma başka doktorlara da danış durumu?
Gamze-34 Yanki doktordan memnunum aslında her gun tam deıl yarım alsam da fayda sağlar herhalde dıe dsınuorum bıraz öle yapıcam