Kasılmalarınız ne alemde evham mı yapıyorum çok mu rahatım bilemedim bir türlü. Aşırı sertleşme var karnımda sağ belim adet olacakmışçasına ağrıyor. Geçmesi uzun zaman alıyor geçtiğinde ayakta durduğum zaman ağrı tekrarlıyor. Hafta içi doktoruma yazdım magnezyum ve bol su dedi Çarşamba randevum var ama içim pek rahat değil. İkinci gebeliğim ilkte bu kadar erken kasılma başlamamıştı sizde durumlar nasıl ?