Özelde bana gazlı bez koydular başta ama ben sonra depend koydum ikisini de almıştım hasta bezi kullanışlı gelmedi kanamam baya vardı dependi yandan yırttım attım ve daha uzun sürdü ve taşma yapmadı rahattı. Ben 2 3 paket bitirdim biraz arttı şimdi kullancam nasipse indirimde 2 paket daha aldık ama çok gelebilir. Bence 2sini de alın artarsa saklarsınız