Minnakhamis canimoglum1 henüz bebişlerim doğmadı ama wewell aldım ürün geldiğinde denedik gayet güzel çekimi vs hatta melodi bile çalıyor ☺️🌸
DefneveEyleminannesi Vtech aldım ben kız kardeşiminde bu marka kullandı gayette memnun canım oğlu 2 yaşında hala kullanıyor tavsiye ederim ebebek te satılıyor