Kartanesifts Merhaba. Gebeliğim çok yeni kese daha yeni oluşmuş fakat nokta şeklinde kanma gördüm. Doktor gittim kesenin yanınd kanama açığı oldugu düşük riski olduğunu söyledi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı
Fatma7666 Kartanesifts çok geçmiş olsun bol bol dinlenin bende de risk var ama öyle bişey yok içinizi rahat tutun sitres yapmayın 🥰🤲