Busramusti Gebelik şekerim var insülin kullanıyorum ama şekerim kontrol altında dikkat ettiğim için yükselmiyo doğuma çok az kaldı gebelik şekeri olup doğumdan sonra bebeği kuvoze giren oldu mu acaba bu sebepten dolayı
Minikasya Busramusti Evet. Benim ilk gebeliğimde gebelik şekeri vardı. Oğlum mor doğdu. Akciğerler gelişmed. 15 gin küvezde kaldı. Şimdi şeker hastası olarak gebe kaldım. Maşallah bundada ne ilaç ne bişey kullanıyorum. Bebek beni iyileştirdi resmen
Busramusti Minikasya ilk gebeliğinizde hep mi yüksekti kontrol altına alınamamismiydi benim şuan açlıklarim 100un altına toklukta en fazla 120 125 falan oluyo sizin nasıldı
gamzosgamzos Benim gebelik sekerim vardi gunde 4 kere insulin kullaniyordum kizim 37+6da dogdu çok şükür kuveze girmedi
Busramusti gamzosgamzos ya çok sevindim şekerden dolayı bir sıkıntı çıkmadı dimi bebeğinizde bizde 38. Haftadayiz ama şeker durumu çok takılıyo kafama
gamzosgamzos Busramusti yok canım elhamdülillah cikmadi ama diyete harfiyen uydum ve insulinlerimi duzenli kullandim
Busramusti gamzosgamzos çok teşekkür ederim bilgi için bende o şekilde yapmaya çalışıyorum inşallah bizde de bir sıkıntı çıkmaz