alininannesiii evet ben yasadım canım bende 9 haftalikken gitmistim kontrole doktor bebegin eşinin etrafinda kanama olmus dedi ama benim hic kanamam olmadi geceleri arada adet ağrısı gibi ağrım olurdu gecerdi sadece,progestan diye bi hap verdi biray kullanmam için ağır kaldırma asla otururken ve yatarken ayaklarını uzatacaksın stresten uzak duracaksın birşey itip kakmıycaksın kendini gayet ferah tutacaksın demisti doktorum hatta bu kanamam bitene kadar iliskiyide yasakladı bunlara uymazsam bebeğimin tutnamayabilecegini söyledi hapımı kullandım ve doktorumun dediklerine uydum tekrar kontrole gittim kanamanin tamamen gectigini ilk haftalar yerlesme kanması olabilecegini söyledi doktorumuz şuan 17+5 bebeğim surekli kontrol altındayiz farkli doktorlarada gittim özelinden devletine iyiyiz çok sükür sağlımız yerinde🤗