black8 Hissediyorum ama eskisi gibi değil, bu haftadan sonra yerleri daraldığı için mi hareketleri azalıyor yoksa bir sorun mu vardır sizce?
Melodyy black8 ya bende 35+1 oldum bugün çok az hissediyorum aşağı doğru baskı var bende dedim acaba yeri daraldı ondan dolayı mi ki
gizemsbsl black8 37.haftadayım aynı şekilde azaldı hareketleri tedirgin ediyor ama azıcık hareketlenme olunca rahatlıyorum
Evremkhrmn Melodyy galiba oyle doktorum gunde 10 hareket hissedersen sıkıntı yok endişelenme dedi o yuzden rahatım 😊
black8 Melodyy Evremkhrmn İçim rahatladı kızlar ☺️ kötü bir durum bence de yok çünkü hareketlerini hissediyoruz bazı durumlarda ama eskisi kadar şiddetli hareketler değil ☺️ peki sizlerde karın boşluğunda şiddetli sertlik oluyor mu, özellikle ev işi yaptığımda biraz fazla yürüdüğümde falan taş gibi oluyor midemin hemen altı
Melodyy black8 evet canim tek tuk hareketleri sert oluyor onceki kadar degil tabi ☺ benim komple sertleşmeye başladı canım doktoruma sorduğumda magnezyum eksikliği olabilir magnezyum iç bakalım dedi gene sertleşme olacak mi dedi bakalım artık benim aşağı baskı olunca sertleşiyor hemen
black8 Melodyy benim alt kısımda değil sertlik midemin buluntuğu yerde ya da midenin hemen altı karın boşluğunda oluyor ama alt kısımda değil. Soda içiyorum bakalım ben de işe yarar belki diye.